.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گيلان قهرمان پرس‌سينه مردان ايران

در رقابت‌هاي قهرماني پرس‌سينه مردان باشگاه‌هاي ايران در كرج، گيلان قهرمان پرس‌سينه مردان ايران شد.

به گزارش فارس ، رئيس هيئت بدنسازي گيلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پايان اين رقابت‌ها كه با حضور 320 ورزشكار از سراسر كشور در سالن بعثت كرج انجام شد، در رده سني نوجوانان ساسان رشتياني در وزن 52 كيلوگرم با ركورد 5/97 كيلو به مدال برنز رسيد.
محمد ذات‌پرور افزود: در وزن 100 كيلوگرم حسين پورزماني با ركورد 5/77 كيلو به مدال برنز رسيد و در رده جوانان نيز مهدي ذات‌پرور در وزن 90 كيلو با ركورد 195 كيلو به مقام سوم و مدال برنز دست يافت ضمن اينكه در وزن 110 كيلوگرم نواب قاسمي با مهار وزنه 230 كيلو به مدال نقره رسيد.
وي ادامه داد: در رده سني پيشكسوتان نمايندگان گيلان به 14 مدال رنگارنگ رسيدند كه در نتيجه در وزن 56 كيلوگرم طاهر قنبري و يوسف نجم‌الدين هر دو از گيلان طلا گرفتند و علي جعفري ديگر نماينده استان به مدال نقره اين وزن رسيد.
به گفته ذات‌پرور در وزن 60 كيلوگرم علي حيدري‌ثاقب از گيلان و در 5/67 كيلوگرم منوچهر سرفراز و ابوالقاسم ظهوري از گيلان به مدال طلا رسيدند.
رئيس هيئت بدنسازي گيلان گفت: در وزن 75 كيلو حميد بحاج‌روي، علي حيدري و سيدابوالقاسم بايسته هر سه نفر از گيلان به مدال نقره دست يافتند.
وي خاطرنشان كرد: در وزن 5/82 كيلوگرم محمد فريديكتا يك مدال طلا براي گيلان به ارمغان آورد در90 كيلوگرم كيومرث معتمدي از گيلان نقره گرفت و در وزن 100 كيلوگرم اسماعيل سپندار و ابوالحسن خداداد از گيلان به طلا رسيدند و منوچهر فراشبندي ديگر نماينده گيلان نقره گرفت.
ذات‌پرور افزود: در رده بزرگسالان نيز موسي رحيمي در وزن 90 كيلوگرم از گيلان نقره گرفت و ابوالحسن فريديكتا از گيلان در وزن 60 كيلوگرم به مدال برنز رسيد.
رئيس هيئت بدنسازي گيلان تصريح كرد: در پايان چهار رده سني، تيم پرس‌سينه گيلان با هشت مدال طلا، هشت نقره و چهار برنز بالاتر از تهران و خراسان رضوي قرار گرفت و قهرمان ايران شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.